Kursai
Informacija tikslinama
Sustiprinti sveikatos priežiūros specialistų gebėjimus atpažinti ir valdyti konfliktus, naudoti konstruktyvaus bendravimo principus bei saugoti savo emocinę gerovę, siekiant sklandesnio komandinio darbo ir kokybiškesnių paslaugų pacientams.
Programa skirta sveikatos priežiūros specialistams, dirbantiems intensyvioje, emocinio krūvio kupinoje aplinkoje, kur dažni nesutarimai ir įtampa tarp komandos narių. Mokymų metu nuosekliai nagrinėjama, kaip atsiranda konfliktai, kokią įtaką jiems daro komunikacijos stilius, organizacinė kultūra ir asmeniniai veiksniai, bei kokius praktinius žingsnius darbuotojai gali taikyti, kad nesutarimai būtų sprendžiami konstruktyviai, o ne gilėtų.
Dalyviai supažindinami su pagrindinėmis konfliktų valdymo strategijomis, bendravimo modeliais, profesinės etikos nuostatomis ir emocinio atsparumo stiprinimo būdais. Daug dėmesio skiriama realioms situacijoms iš sveikatos priežiūros praktikų, refleksijai ir konkrečių veiksmų planavimui savo darbui.
Mokymų formatas – nuotolinis (asinchroninis).
Įrašą galėsite peržiūrėti Jums patogiu metu per 7 dienas.
Pažymėjimai išduodami per 10 d. d. po mokymų baigimo.
Mokymai skirti sveikatos priežiūros, socialinės pagalbos ir kitų sričių specialistams, dirbantiems komandose ir siekiantiems tobulinti bendravimo kultūrą. Programa ypač naudinga tiems, kurie nori ugdyti konstruktyvią komunikaciją bei kurti darbingą, saugią ir pasitikėjimu grįstą aplinką.

